poniedziałek, 26 maja 2014

OneShot "Masz rację. To ja." PEDDIE


Miałam napisać rozdział, ale mnie natchnęło.
Mam nadzieję, że się wam spodoba :*
---------------------------------------------------------------

   Siedziałam na huśtawce. Wiatr miotał moimi włosami. Już dawno wybiła północ. Byłam otulona ciepłym kocem, a w ręku trzymałam kubek gorącej czekolady. Na dworze oprócz mnie nie było nikogo. Wszyscy już dawno spali, ale ja nie mogłam. Myślałam, jakby to było gdybym powiedziała mu co czuję. Jakbym wyznała mu moje uczucia. On miał dziewczynę. Byli razem szczęśliwi. Codziennie chodzili na spacery, całowali się i szeptali słodkie słówka. Mój wybór według mnie był oczywisty. Nie chciałam cierpieć, ale jednak. Nie mogłam dłużej tego ciągnąć.
   Wstałam z bujaczki i poszłam w kierunku werandy. Położyłam dłoń na klamce. Otworzyłam drzwi. Wtedy poczułam czyjąś dłoń na moim ramieniu. Odwróciłam się. Usłyszałam trzaśnięcie drzwi. Nikogo nie było. Spojrzałam w dół. Leżała tam biała kartka z dwoma słowami.
 
Odwróć się.
 
   Spełniłam dziwną zachciankę. Znowu nikogo nie było, ale na drzwiach wejściowych wisiała kartka z bardzo zastanawiającym napisem.
 
Też cię kocham.
 
   Wbiegłam do środka. W ciągu kilku chwil pokonałam schody. Na palcach weszłam do pokoju Eddi'ego. Chłopak spał. Ostatnia nadzieja znikła jak bańka mydlana. Powolnym krokiem weszłam do mojego pokoju. Usiadłam opierając się o ścianę. Ukryłam twarz w dłoniach. Pozwoliłam płynąć łzom po policzkach rozmazując mój makijaż. Zadałam sobie tylko jedno pytanie.
-Jeśli nie on to kto?
   Nagle zerwał się silmy wiatr. Okiennice się otworzyły z trzaskiem. Do środka wpadła malutka karteczka podbiegłam do niej w nadziei odnalezienia odpowiedzi na gnębiące mnie pytanie. Na niej był wykonany tekst czarnym markerem.
 
Masz rację. To ja.
 
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Przepraszam krótki.
Pisany był podczas mojego ulubionego serialu. Wabcie.
P.S. Ktoś z was oglądał Project Runway?
 
 
Justyna <3

2 komentarze:

  1. Aaa chce kolejna czesc szybko to takie wciagajace dasz rade napisac jeszcze jedno dzisiaj plis blagam bo nie mam co czytac-gadula♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę next to jest cudaśne <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy