niedziela, 25 maja 2014

Rozdział 2

Eddie:

   Patricia uważa, że Victor to jej wujek. To nie możliwe. Na wstępie powiedział, że nie ma żadnej rodziny i w najbliższym czasie nie zamierza jej zakładać. To w jaki sposób on ma być jej wujkiem? Ona zwariowała lub coś się jej przyśniło.
   Gdy Patricia poszła na górę postanowiłem pogadać na ten temat z chłopakami, gdyż dziewczyny odeszły od stołu. Po mojej prawej stronie siedział Fabian. Miałem już się odezwać gdy przeszkodziło mi pukanie do drzwi. Kolejny raz ktoś się wprasza. Do pomieszczenia weszła Katy. Nowa uczennica Domu Anubisa. Nie tak ładna jak Patricia, ale ją goni gdy rozpuści włosy.
   Wstałem od stołu i podszedłem do niej. Ona obdarowała mnie uśmiechem i się z nami wszystkimi przywitała.
-Cześć jestem Katy. Podobno mam mnieć pokój z Niną i Amber. Możecie mi powiedzieć gdzie co jest i kto jest kim? Jestem bardzo niezorientowana w tej całej sytuacji. - uśmiechnęła się zakłopotana.
- Tak jasne. Ja jestem Eddie, to Fabian, Mick, Alfie i Jerome. Jeśli chcesz to cię oprowadzę.
-Wporządku. No to gdzie najpierw?

Patricia:

   Leżałam na łóżku. Oddychałam powoli. To wszystko jest wkurzające. Jestem w tym miejscu wbrew własnej woli. To jest więzienie. Na dodatek mój własny wujek mnie nie poznaje. Czemu? Co ja takiego zrobiłam?
   Ostatni raz spotkaliśmy się dwa lata temu. Pamiętam tamten dzień.

   Było lato. Świeciło słońce. Stałam na polanie. Obok mnie stał mój wujek. Pokazywał mi fotografie pewnej kobiety. Zapytałam go kto to jest. Jednak on odpowiedział mi szyfrem. Jest to kobieta, która będzie miała szczególne miejsce w twoim życiu. Zadałam kolejne pytanie. Zapytałam kiedy to się stanie, kiedy spotkam. W najbliższym czasie. Już niedługo. Zapamiętaj te słowa:

Gdy zajdzie słońce,
Gdy sowa zacznie huczeć
Zapukaj w przeszłość
Wtedy odkryjesz największą tajemnicę.

   To było tak dawno, ale pamiętam to tak dobrze jakby wszystko odbyło się wczoraj. Najbardziej zastanawia mnie zapukaj w przeszłość. Co to może znaczyć. Jedyne skojarzenia mam ze starymi zdjęciami i z trumną. To może być trop. Zdjęcie tej kobiety. To, że go spotkałam może być znaiem. W tym domu mogę rozwiązać tajemnice.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jak się podoba?
Kolejny rozdział 3 komentarze.
Podnoszę poprzeczkę.

Justyna <3

7 komentarzy:

Obserwatorzy