sobota, 4 stycznia 2014

Witajcie

381.gifCześć wszystkim mam na imię Wiktoria.Jestem troche niesmiałą brunetką o piwnych oczach.Jestem z pod znaku wodnika.Mój wiek jest zupełnie nie ważny.Pewnie wiecie że kocham Tajemnice Domu Anubisa tylko szkoda że się już skończyły.Oglądam też inne seriale takie jak: The Vampires Diaries (Pamiętniki Wampirów),Violetta i Na dobre i za złe.Moje ulubione zajęcie to czytanie książek i pisanie piosenek.Uwielbiam też słuchać muzyki i robić filmiki.Nie mam ulubionego rodzaju muzyki porostu lubie wszystkie.Moje ulubione zespoły to Big Time Rush i One Direction.Nie będę się więcej rozpisywać to by było na tyle.Dziękuje Justynie Chmielińskiej za przyjecie na bloga.
091.gif

E-mail: wiktoria.bugno@gmail.com
Ask:http://ask.fm/wikoria12

1 komentarz:

  1. też to oglądam no morze poza na dobre i na zle mam nadzieje że bardzo dogadasz się z czytelnikami i będziesz pisać extra rozdziały ps pozdro dla justy za napisanie rozdziału o który ją prosiłam

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy