niedziela, 8 września 2013

Rozdział 42


   ... dwie dziewczyny. Dziwne nie? Zakochałem się w Ninie i Wilow. Zastanówmy się dobrze u kogo mam większe szanse. U Niny, która ma chłopaka, czy u Wilow, która kombinowała ze mną by tylko zniszczyć związek Patricii i Jeroma.
    Większe szanse mam u Niny. Ona jak co mnie nie skrzywdzi, gdy przez przypadek ją skrzywdzę. Wilow natomiast zacznie planować zemnstę. Znam ją zbyt dobrze, żeby wiedzieć, że to zrobiła.
Oczami Niny:
    Fabian zaprosił mnie na randkę. Muszę pięknie wyglądać. Dawno nie byłam z moim chlopakiem sam na sam. Jesteś ciekawa gdzie mnie zabierze. Może do kina? Restauracji, a może jeszcze gdzieś indziej. Już nie mogę się doczekać.
   Może poprosić Amber, żeby pomogła mi się przyszykować. Nie. Wtedy będzie za dużo zamieszania. Ubiorę się na luzie. Nie zbyt szykownie, ale też nie zbyt zwyczajnie. To będzie idealne.
   Mam nadzieję, że Fabianowi się spodoba. Bardzo mi na tym zależy. Jest moim chłopakiem i bardzo zależy mi na jego opinii.
Oczami Fabiana:
   Muszę iść do Niny. Mam nadzieję, że randka wypali i będzie cudowna. Na następną trzeba będzie trochę poczekać. Nie wiem kiedy nadaży się okazja na następną. Wiem jedno. Jak znajdę czas to zrobię kolejną.
   Idę. Muszę stawić czoła lękowi. Którym jest obawa przed wyśmianiem i odrzuceniem.
Oczami Niny:
   Usłyszałam pukanie do drzwi. To napewno Fabian. Czas rozpocząć idealną randkę.
Podczas randki
   Jest cudownie. Piknik. Śpiew ptaków i szum rzeczki płynącej nie opodal. Jemy ciasto, moje ulubione. Jest poprostu idealnie.
-Nino mam dla ciebie niespodziankę.
-Jaką?
   Fabian wstał z koca i na chwilę zniknął mi z oczu. Po chwili wrócił z gitarą. Zaczął grać naszą piosenkę. Gdy skończył pocałowałam go. Wrócliśmy do Domu pięć minut przed 22.
Oczami Eddiego:
Sen:
   Były dwie drog. Jedno prowadziła do Niny, a druga do Wilow. Potem usłyszałem głos. Każda decyzja ma konsekwencje. Zastanów się dobrze przed ostatecznym wyborem. 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jak wam sie podoba?
Musiałam kończyć wcześniej. Rozumiecie szkoła.
Rozdziały postaram się dodawać w piątki, soboty i niedziele.
Justyna

4 komentarze:

Obserwatorzy