piątek, 20 września 2013

WYNIKI!


Konkurs się zakończył. Dostałam tylko dwie pracę!! Szkoda!! Mimo to postanawiam wystawić zwycięską pracę!! Dziewczyny się napracowały. Oba nie są idealne, ale wybrałam lepsze. Mam nadzieję, że wam się spodoba zwycięska praca. 

II miejsce otrzymuje Kami
Gratulację!! Twój rozdział był wspaniały. To co chcesz dostać wpisz w komemtarzu!! Powinnaś zacząć pisać bloga masz talent.

I miejsce otrzymuję Weronika Chmielińska!!
Twoja praca bardziej mi się spodobała!! Masz talent!! Załóż swojego bloga!! Napewno będę go czytać!!
A oto jej rozdział:

Oczami Amber:
- Zgadzam się jeżeli dasz mi buziaka.
-No dobra -gdy dałam buziaka w policzek przez co trochę się naburmuszył zaczęłam myśleć jak nowych spiknąć ze sobą.
Oczami Kamili:
Poszłam do swojego pokoju się rozpakować. Szybko skończyłam.
Mam nadzieje że znajdę tu przyjaciół. Ta długowłosa blondynka wydaję
się miła. Jestem zła na tą dziewczynę która zaczęła się kręcić wokół mojego Dawida. On nic do niej nie czuję.
Ona na niego nie zasługujesz on jest przecież taki przystojny i taki zabawny. Kamila co ty mówisz OGAR. On nic do ciebie
nie czuję, ale gdyby!! Kamila OGAR. Dowiedziałam się, że będe miała pokój z Amber i Niną. Ciekawe jakie one są i czy mnie polubią. Oczami Dawida:
Ciekawe jaka jest ta dziewczyan która się wokół mnie kręcić. Jest nawet ładna. Ale Kami jest od niej o wiele ładniejsza!! Dawid OGARNIJ SIĘ. Ona nie jest tobą zainteresowana.
Gdy poszłęm do pokoju. Od razu wyjąłem ubrania i schowałem je do szafy. Przecież co mówiła że ktoś jej się podoba. Ciekawe kto i dlaczego nie chciała mi tego powiedziała. Jakaś kobieta powiedziała mi, że mam pokój z jakimś Jeromem i Alfiem. Ciekawe jacy oni są?
Oczami Amber: Poszłam do swojego pokoju tam leżała Kamila na łóżku. Miała spuchnięte oczy od łez.
-Cześć Kamila jestem Amber. Czemu płaczesz?
-Ja nie muszę ci się przedstawiać. Płaczę dlatego, bo nieszczęśliwie się zakochałam.
-Niech zgadnę w Dawidzie?
-Tak. Skąd ty to wiesz?
-Widać to na pierwszy rzut oka. Ja i mój chłopak pomożemy ci!
-Dzięki!!
Ozami Alfiego: Trudy mi powiedziała, że ten nowy będzie w pokoju ze mną i Jeromem. Ciekawe jaki on jest? Możę będziemy kumplami. Weszłem do pokoju, a tak był już Dawid, który już się czuł jak u siebie. Luzak z niego. Będziemy kumplami. Oczami Joy: Mam plan zrobie tak że ci nowi nie będą razem. Dawid będzie mój po chwili zobaczyłam Dawida, a za nim Kamile postanowiłam.....
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co myślicie o dziele Weroniki? Mi się podooba.
Komentujcie!
Justyna



1 komentarz:

  1. Dziękuje polecam bloga muzyka-to-wszystko.blogspot.com ten blog jest cudowny jeden z najlepszych. tak samo jak jego twórczyni. ona ma dopiero talent. Chce tylko to

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy