wtorek, 16 lipca 2013

Libster Blog Award


Nasz blog został nominowany do Libster Blogger Award przez klaudusqa12345 Jest ona autorką bloga http://moje-opowiadania-tda.blogspot.com/


Serdecznie dziękujemy za nominację. 

Zasady:
   1. Nominowana osoba musi odpowiedzieć na pytania zadane przez osobę nominującą.
   2. Później zadaje 11 pytań.
   3. Następnie nominuje 11 blogów.

Odpowiedzi na pytania:
                                                                                                                              
1. Masz ulubione danie?
Angelika: Nie.
Justyna: Nie.
2.Dlaczego piszesz bloga?
Angelika: Ponieważ lubię pisać opowiadania, a koleżanka mnie poprosiła, żebym go założyła.
Justyna: Bo to mnie odpręża.
3.W którym miesiącu się urodziłaś/eś
Angelika: Grudzień
Justyna: Listopad
4.Masz jakieś zwierzątko. Jak tak to jakie. Jeśli nie masz napisz jakie chciałabyś/chciałbyś mieć
Angelika: Mam pieska ;*
Justyna: Mam psa i koty.
5.Śnieg czy deszcz
Angelika: Dzeszcz ;)
Justyna: Deszcz
6.Twój ulubiony wokalista lub wokalistka
Angelika: Nie mam ulubionego.
Justyna: Nie mam ulubionego.
7.Bez czego nie wyjdziesz z domu?
Angelika: Bez telefonu i słuchawek 
Justyna: Bez telefonu
8. Twoje hobby
Angelika: Muzyka
Justyna: Muzyka
9.Masz ulubionego pluszaka?
Angelika: Nie
Justyna: Nie
10. Rower czy rolki
Angelika: Rower
Justyna: Rower
11.Jakie masz plany na wakacje
Angelika: Wyjazd do rodziny, odpoczynek od szkoły ;)
Justyna: Pisanie bloga,wyjazd do rodziny.

Nasze pytania:
1. Ile masz lat?
2. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
3. Dlaczego piszesz bloga?
4. Jaki jest Twój ulubiony serial?
5.  Jakie jest Twoje ulubione zwierzę?
6. Co lubisz robić w wolnym czasie?
7. Jaka jest Twoja ulubiona liczba?
8. Jaki masz znak zodiaku?
9. Podaj datę urodzenia.
10. Wiosna czy zima?
11. Koty czy psy?

Nominowane blogi:

Jeszcze raz dziękujemy za nominację

Angelika&Justyna

2 komentarze:

  1. Bardzo dziękujemy za nominacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mogę wziąć udziału ponieważ nie nominuje się bloga który was nominował

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy