czwartek, 29 sierpnia 2013

Rezygnacja...


Cześć.

Pisałam tego bloga razem z Justyną, ale ostatnio mam coraz mniej czasu, a niedługo zaczyna się szkoła... Jestem już w 3 gimnazjum i chcę się postarać o dobre oceny i dobrze napisać egzamin.
 To dla mnie bardzo ważne i dlatego nie uda mi się znaleźć czasu na tego bloga... 
Justyna zostaje i nadal będzie Was zaskakiwała nowymi pomysłami.
Teraz tylko ona będzie prowadziła tego bloga.
Czasem będę jej pomagała, jeśli mnie o to poprosi, ale nic więcej nie mogę z siebie dać.
Proszę Was. Czytajcie, komentujcie i bądźcie, bo to Wy sprawiacie, że na naszych twarzach pojawia się uśmiech i każdy komentarz uszczęśliwi Justynę, która bardzo się stara, żeby napisać najlepiej, jak potrafi. 

Od teraz będę się udzielała tylko na jednym blogu, a mianowicie: violetta-y-leon.blogspot.com
Mam nadzieję, że mnie tam odwiedzicie :)

Żegnajcie.
Dziękuję za to, że byliście i mam nadzieję, że będziecie :D


Pozdrawiam,
Angelika

1 komentarz:

Obserwatorzy