piątek, 23 sierpnia 2013

Rozdział 31

Oczami Patricii:
   Co mam mu powiedzieć, przecież nie powiem mu prawdy, bo mi nie uwierzy. Najlepszabyłaby prawda, ale co zrobić.Gdy miałam mu powiedzieć co naprawdę się wydarzyło zadzwonił Jeroma telefon.
-Przepraszam muszę odebrać.
-Nie ma sprawy. Ja muszę iść - powiedziałam i pocałowałam mojego chłopaka w policzek.
   Poszłam do pokoju Amber i Niny. W środku zastałam obydwie. Usiadłam zrezygnowana na łóżku przyjaciółki. Złapałam się za głowie i zaczęłam intensywnie myślć: Co zrobić? Po pewnym czasie usłyszałam głos Niny.
-Patricio co się stało? Powiedz nam. Proszę.
-Chcecie wiedzieć co się stało? Nie wiem co powiedzieć Jeromowi i to mnie dobija. Nie chcę go okłamywać.
-Pat nie przejmój się. Wszystko będzie dobrze. Wszystko się ułoży. Dasz radę, zresztą jak zawsze - pocieszała mnie Amber.
-Masz rację. Dam radę. Co mu powiedzieć? Nie chcę go okłamywać.
-Pat nie możemy mu powiedzieć o Sibunie. To zbyt niebezpieczne. Jeśli nie chcesz go okłamywać to musisz go unikać.
-Amber, ale co on sobie pomyśli jeśli zaczne go unikać. Chyba tylko to, że nie chce z nim być już w związku. Ja go kocham najbardziej na świecie. Nie chcę go stracić.
-Nie przejmuj się Pat. Jeśli z tobą zerwie to znajdziesz sobie nowego - powiedziała blondynka.
-Amber, ty nic nie rozumiesz. Alfie tak jak Fabian należą do Sibuny, więc wy nie wiecie o co mi chodzi.
   Gdy to powiedziałam wyszłam z pokoju dziewczyn i udałam się do swojego. Co ja mam zrobić? Te pytanie krążyło mi ciągle po głowie.
Oczami Alfiego:
   Przez Sibunę nie mogę spędzić czasu sam na sam z Amber. Bardzo ją kocham, więc chcę jej to udowodnić. Zrobię romantyczną kolację na tyłach Domu. Napiszę do niej liścik o spotkaniu za Domem o 19.00. Napisałem list i wsunąłem go pod drzwi pokoju Amber i Niny. Poszedłem na tyły internatu i zabrałem się za przygotowanie stolika. Ustawiłem go przy ścianie i udekorowałem. Wyglądało pięknie. Mam nadzieję, że Amber przeczytała liścik i przyjdzie tutaj. Wybiła godzina kolacji. Zadałem sobie ostatni raz pytanie: Czy przyjdzie? Zobaczyłem zbliżającą się postać w moim kierunku... Niech to nie będzie Victor... Niech to nie będzie Victor...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kim okarzę się tajemnicza postać?
Dowiecie się w następnym rozdziale.
Swoje spostrzeżenia piszcie w komentarzach.
Angelika&Justyna

3 komentarze:

  1. fajny <33
    Tajemnicza osoba: Amber, Victor lub ktoś całkiem inny
    czekam na next ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Amder czy viktor
    czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  3. każdy rozdział ekstra. Nie mogę się doczekać następnego. Chcę wiedzieć co to za osoba. Victor? Może Amber? Albo ktoś inny

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy