piątek, 11 lipca 2014

Rozdział 10


Po tym jak już wszyscy zaczęli się rozchodzić do swoich pokoi podeszło do mnie tych dwóch synów kolegi Victora-Jack i James.
-My mamy pokój z tobą i z jakimś Fabianem tak?-zapytał jeden z nich,był to James
-Tak.Chodźcie na górę
Wzięli swoje bagaże i zaczęliśmy wchodzić po schodach na górę.Przy okazji z góry schodziła jakaś blondynka i zaczęła mi zadawać pytania.
-Gdzie jest kuchnia?Czemu muszę spać z dziewczyną?Ile masz lat?...
-Hyhy-odpowiedziałem
-Victoria nie zadręczaj chłopaka pytaniami-odparł tym razem Jack
Dziewczyna nic nie odpowiedziała tylko wyszła spowrotem po schodach i poszła do swojego pokoju.No świetnie ma pokój z Joy i Patt.Jeszcze tego mi brakowało.
-Ok to idziemy?-zapytał James
-Tak tak-odparłem po chwili i i poszliśmy do pokoju.

Jeszcze raz zapraszam do Konkursów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy