piątek, 11 lipca 2014

Rozdział 16


Po tym jak znaleźli te naszyjniki to jednak żaden z nas nie poszedł spać.Siedzieliśmy i gadaliśmy.Gdy nagle ktoś zaczął pukać do naszych drzwi.Fabian zapytał:
-Kto to może być o tej porze?
James i Jack wyglądali trochę na przerażonych,ale poszedłem otworzyć drzwi.Gdy je otworzyłem Fabian stał osłupiały:
-Nina?-zapytał
-Tak to ja i Amber,Liv,Anna,Patt,Victoria,Tom,Alfie.-opowiedziała dziewczyna
-Co wy tu wszyscy robicie?-zapytał Jack
-Chłopaki macie jakieś naszyjniki?-zapytała nas Nina
James,Fabian,Jack i ja zaczęliśmy wyciągać to co było na naszych poduszkach.Po czym ósemka która stała w drzwiach też wyciągała swoje.
-Skąd wy to macie?-zapytałem
-W moim śnie była Sara i powiedziała ze mam poszukać reszty Sibuny że będą to osoby które maja naszyjniki.
-Sara?-zapytała Patricia której do tej pory nie zauważyłem
-No tak-odpowiedziała Nina
-Sata to moja zmarła babcia też mnie parę dni temu nawiedziła.
-Co?-zapytałem

Miśki to chyba ostatni rozdział dziś.Jak wam się podoba historia.Macie jakieś uwagi,albo pomysły.To piszcie ja chętnie wykorzystam.A teraz zagadka dla was.Kim była Sara z Tajemnic Domu Anubisa?
Może zobaczymy się później.To cześć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy