piątek, 11 lipca 2014

Rozdział 14


-Fabian musimy zwołać naradę Sibuny-uswiadomiłem sobie to że powiedziałem to na głos-Czy ja to powiedziałem na głos?-zapytałem
-Tak-odpowiedział Fabian-Dobra powiemy wam co to jest Sibuna.Ale nikomu nie powiecie?-to pytanie było skierowane do braci
-Nikomu-powedział Jack
-Nic nikomu nie powiemy-odparł za nim James
-Dobra no więc tak.Sibunę założyłem ja,Nina i Amber później dołączyli do niej Alfie i Eddie.Założyliśmy ją ponieważ w Domu Anubis działy się rożne rzeczy które nie powinny.Nawiedzą nas starożytni bogowie Egiptu i kazują szukać różnych rzeczy typu Kielich Ankh,Maska Anubisa,albo jeszcze inne tego typu.Pierwsze co mieliśmy nie dopuścić żeby Victori  zdobył eliksir wieczności,a później zaczęła nam się ukazywać Senkhara która szukała Maski Anubisa...-zaczął tłumaczyć im Fabian
-Czyli że mamy wam pomagać,nikomu nie mówić i uważać na nasze życie,bo jak już o tym wiemy to jest źle-powiedział Jack
-Tak dokładnie o to chodzi-odparłem
-Ok-powiedział Jack
-Zgoda-odparł James
-No to teraz możemy iść spać-powiedział Fabian
Później cała trójka położyła głowy na swoich poduszkach i usłyszałem razy ał.Pobiegłem do drzwi i włączyłem światło.Chłopaki też mieli na poduszkach jakieś medaliony.I wyglądały tak:
Jacka

Fabiana

James'a
-Ok to się robi dziwne-powiedział Jack
-Juto zebranie Sibuny-powiedział Fabian
-Zgoda-ja,Jack i James przytakneliśmy
Później  wyłączyłem światło i pszedłem spać.

Misi podoba wam się zagadka? xD

2 komentarze:

Obserwatorzy