czwartek, 10 lipca 2014

Rozdział 8


Ja i Patricia witaliśmy gości.Było dużo osób: Emilia,Willow,KT,Matt,Edward,Jeremy,dwóch
Jack'ów,Victoria,Sara,Anna,Liv,James,Lenny,Jordan,Javier,Denis,Lori,Riki,Michella,Linda,
Henrick,Flo,Tom,Ruth-starsza siostra Trudy,Pan Leopold-stary przyjaciel Victora no i Mick
wrócił.W holu nie było już miejsca dla nikogo.Bo i tak nikt więcej nie miał przyjechać.
Wszędzie były bagaże,torby i ubrania.Chciałem wejść na schody i wpadła na mnie Patt.
Spadliśmy na siebie,ale i tak nikt tego nie zauważył,bo wszyscy byli przejęci kto z kim będzie w pokoju.Do mnie i do Fabiana dojdzie dwóch bliźniaków Jack i James Leopald.Tak synowie kolegi Victora.Z myśli wyrwały mnie usta Patrici,a no tak zapomniałem wpadła na mnie tak że się pocałowliśmy.Nie będę zaprzeczał że fajnie było bo tak było.Dziewczyna szybko wstała po pocałunku i poszła na góre.
-Pat..chciałem ją zawołać,ale ktoś mi przerwał
-To gdzie będę spać?-zapytała któraś z dziewczyn o ile się nie mylę to była Liv.
Wyciągnąłem listę którą dostałem od ojca i zacząłem czytać:

Miśki na dziś to by było tyle.Widzimy się jutro.Co myślicie?
Cześć <3
,

1 komentarz:

  1. Boskie tylko po co te25 uczniow mylic ci sie bedzie :) najepszy moment jak pat wleciala na eddiego musisz cis o tym napisac w nastepnym rozdziale ja jak zawszs pisze na ostatnim ale wszystkie sa genialne

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy