piątek, 11 lipca 2014

Rozdział 9


Szybko poszłam do spokoju.Chciałam odpocząć i zapomnieć o tym co się przed chwilą zdarzyło.Gdy weszłam do pokoju były tam dwie nowe dziewczyny oraz Joy która jak mnie zobaczyła to zapytała:
-I jak było z Eddie?
Wzruszyłam ramionami i się przedstawiłam tym nowym dziewczyną.
-Jestem Patrcicia Williamson-powiedziałam i usiadłam na łóżku Joy
-Ja jestem Sara Twiliht.Będe z wam mieszkać przez parę dni dopóki rodzicie nie wrócą z wakacji.-odpowiedziała średniej wielkości ciemnowłosa blondynka
-A ja jestem Victoria von Lippstein.Będę...no nie wiem przez ile.-odparła blondynka która stała koło Joy
-A mnie już wszyscy znają więc kto z kim śpi?!-zapytała
-Wy spijcie razem,bo się dobrze znacie,a my będziemy spać razem-odparła Victoria
-Ok-powiedziała Sara
-Dobra-zgodział się Joy
-Dla mnie spoko-powiedziałam
Każda z dziewczyn obecnych usiadła na łóżka i zaczęłyśmy rozmawiać i plotkować.Oczywiście nic nie powiedziałam o pocałunku.Jak Joy się o coś pytała,a było to wile razy to odpowiadałam że nic się nie wydarzyło.

Miśki to jest nowy rozdział xD.Chciałam zaprosić was do zakładki "Konkursy" są tam trzy nowe konkursy i zapraszam was do udziału w nich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy