sobota, 12 lipca 2014

Rozdział 23


-Co my zrobimy żeby ich kryć,bo nie ma już ich dłuższy czas.-powiedziałam


-Nie masz się już czym martwić-powiedział James-Musze się nauczyć tańczyć w mniej niż połowę dnia
-What if I wanted to break?Laugh it all off in your face.What would you do?What if I fell to the floor?Couldn’t take this anymore.What would you do (do, do?)-zaczął nucić pod nosem Jack
-Nie wiedziałam że śpiewasz-powiedziałam
-James nauczył mnie tego,bo jest świetnym Dj'em i piosenkarzem
-To James zaśpiewaj Liv piosenkę.Dziewczyną podobają się tacy chłopcy którzy śpiewają-powiedziałam i uśmiechnęłam się do Jack'a odwzajemnił mój uśmiech
-Skąd ty wiesz że Liv mi się podoba?-zapytał James
-Bo to widać-odpowiedziała-A tak serio to teraz mi to powiedziałeś
-Wow-odpał Jacke-Przejrzała cię bracie
-I ciebie Jack też-odparłam
-Co?-zapytał i się odrobinę zarumienił
-Wiem ze ci się podobam-powiedziałam i podeszłam do niego,ale wcześniej wytarłam ręce
-Eee-odebrało mu mowę
-Wiem o tym Jack.Bo widzę jak na mnie patrzysz i w jaki sposób się zachowujesz przy mnie.-odparłam i położyłam ręce na ja jego szyją
-Czyli się zdradził w taki banalny sposób-odparł James
-W taki banalny sposób,ale strasznie słodki sposób-powiedziałam i przybliżyłam się bardziej Jacka
-Stary,a myślałałem ze to ja jestem ten głupi-powiedział James
-Nawet jeśli jest głupi to strasznie słodki-powiedziałam Jack'owi prosto w oczy i poczułam ze się rumienie
-Uważasz że jestem słodki?-zapytał mnie Jack
-Tak uważam tak od dawna-powiedziałem
-Ludzie ja już nic z tego ni rozumiem-odparł James
-No i dobrze-powiedziała i zbliżyłam soją twarz bliżej do twarzy Jack'a tak że stykaliśmy się głowami
-Victorio ja też zaczynam nie rozumieć to wszystko-odpał Jack
-To teraz zrozumisz-powiedziałam i go pocałowałam
Nie będę kłamać,był to mój pierwszy pocałunek.To co poczułam było nie do opisania i te wszystkie motylki w brzuchu.Gdy odsuneliśy się od siebie było trochę nie zręcznie.
-To teraz nie musicie udawać już pary-powiedział James
-Musimy czy nie?-zapytał mnie Jack
-Nie nie musimy-powiedziałam i się uśmiechnełam-A teraz wracajmy do pracy,bo Trudy nasz okrzyczy-powiedziałam i spowotem zaczełam ugniatać ciasto.
-Ludzie to pomóżcie mi się nauczyć jakieś piosenki dla Liv-odparł James
-Nie znam takich piosenek.Mało słucham muzyki ostatnio-powiedział Jack-Ale może mi coś do głowy wpadnię
-The Red Jumpsuit Apparatus - Your Guardian Angel możesz zaśpiewać te piosenkę-zaproponowałam
-To jest piosenka o miłości,a ja myślałem że o kimś kogo się nie nienawidzi-odparł Jasem
-Przecież po słowach można poznać o czym to jest-powiedziałam

1 komentarz:

Obserwatorzy