sobota, 12 lipca 2014

Rozdział 24


Otworzyłam drzwi do Domu Anubisa i weszłam.Niestety nie udało nam się nic dowiedzieć,bo nie było wujka Fabian.Wysłałam Eddie'emu smsa:

Nie udało nam się nic znaleść.Wujka Fabiana nie
było i muzeum było zamknięte.A wy coś znaleźliście?
                            Nina

Poczekałam chwilę i dostałam wiadomość od Eddie'ego:

U nas też nic.W bibliotece nie ma żadnych 
książek na ten temat.Zaraz będziemy w Anubisie.
               Eddie

Świetnie nie mamy na razie nic.Co jeśli nie znajdziemy nic?Nie będę o tym na razie myśleć.Weszłam po schodach i  poszłam do swojego pokoju.Byli tam Anna i Alfie szukali w internecie.Gy mnie zauważyli Anna powiedziała:
-Nic nie ma tutaj o tych naszyjnikach.A wy macie coś?
-Nic.Eddie,Amber i Patricia też nie.No to nie mamy żadnych wiadomości.Do pokoju weszła Amber i widocznie miała doła.
-Ludzie nie mamy nic na ten temat.-powiedziała
-Na pewno coś znajdziemy-odparł Alfie i wyłączył laptopa
-Spotkajmy się w wszyscy w pustym pokoju tam coś wykombinujemy.

;)

2 komentarze:

Obserwatorzy