środa, 9 lipca 2014

Rozdział 2


Otworzyłam drzwi do budynku i zobaczyłam stary wystrój.Podeszła do mnie jakaś starsza kobieta i się przedstawiła:
-Witaj gwiazdeczko jestem ty pewnie jesteś Patricia.Mów mi Trudy
-Dzień dobry Trudy-odpowiedziałam najgrzeczniej jak potrafiłam.
Nagle do domu wszedł ten chłopak Eddie z kim jeszcze.
-O Eddie Fabian poznajcie nową dziewczynę to jest Patricia-powiedziała kobieta i wskazała na mnie
-Cześć jestem Fabian-powiedział brunet i uśmiechnął się do mnie.
-Mnie już znasz więc cześć-odparł po chwili Eddie i poszedł na góre
-Znacie się?-zapytali równocześnie Fabian i Trudy
-Poznałam go parę minut wcześniej
-Patricia!!-usłyszałam znajomy głos
Na schodach stałą moja kuzynka Amber oraz jakieś trzy dziewczyny.
-Cześć Ambe-powiedziałam
-Patricio poznaj Mare-kobieta pokazała na niższą trochę dziewczynę o brązowych włosach
-Witaj w Domu Anubisa-poweidziała
-Dziei-opowiedziała
-Ninę-teraz Trudy wskazała na dziewczynę z długimi blon włosami oraz brązowymi włosami wyglądał na miłą.Zauwazyłąm ze Fabian sie do niej uśmiecha,a ona to odwzajemnia
-Jestem Nina Martin pochodzę z Ameryki-odpowiedziała uśmiechając się do mnie
-Cześć-odpowiedziałam,ale nie odwzajemniłam uśmiechu
-Cześć ja jestem Joy-powiedziała dziewczyna o długich brązowych włosach-Będziemy dzielić razem pokój
-To fajnie-powiedziałam -się uśmiechnęłam ona odwzajemniał mój uśmiech
-Amber czemu tak krzyczysz?-Do holu weszło dwóch chłopaków i obaj zapytali równocześnie
-Moja kuzyneczka przyjechała
-Cześć jestem Jerome,ale możesz mówić mi "Księcio z bajki"-powiedział ciemnowłosy chłopak
-Nie,na pewno nie będę ci tak mówić-powiedziałam
-A ja jestem Alfie-powiedział za nim czarnoskóry chłopak
-Miło mi poznać
-Alfie to mój chłopak więc daleko od niego-powiedziała Amber na co wszyscy wybuchnęliśmy śmiechem.

Za chwile napisze jeszcze rozdział trzeci ;)

1 komentarz:

Obserwatorzy