sobota, 12 lipca 2014

Rozdział 25

Cała Sibuna czyli jedenaście osób siedzimy w pokoju który jest pusty w Anubisie.
-Dobra ludzie znalazł ktoś coś?-zapytała Nina
-Ja wiem do czego są te amulety-powiedziała Victoria
-Serio?-zapytała Liv
-No.On mają różne moce.jedne teleportują,inne dają medium albo inny wiek lub przenikają przez ściany.
-Dobra niech każdy po koleji dotnie swoich amuletów.oK Eddie ty pierwszy-powiedziała Nina
Eddie westchnął i założył amulet na szyje i zniknął
-Co?Gdzie on?-zaczął zadawać pytania Alfie
-Ludzie on zniknął-powiedział Tom
-Tak wiemy bez paniki-zaczęła Nina
I nagle Eddie się pojawił miał na sobie staromodne ciuchy
-Ej on w przeszłość przenosi i dowiedziałem się tam ciekawych rzeczy.Daje też lepszy słuch i pozwala przenikać ściany.
-Czy ja będę gruba?-zapytałam
-Amber w przeszłość to co już było,a nie będzię-powiedziała Anna
-Aaaa-odparłam
-Teraz Fabian-powiedział Eddie-Z tego co wiem to pozwala on widzieć przez ściany,ale każdy ma po dwie moce oprócz mojego bo jestem Ozyrionem
Fabian wziął do ręki swój naszyjnik i zmieniły mu się włosy na irokez.Wszycy zaczeliśmy się śmiać.Pużniej był Alfie:zamienił siew koze i zatrzymał czas.Patricia:była w przyszłośći i wykryła kto w tym pokoju kłamię.Liv:wytworzyła tarcze obronną,Nina:latała i mnie sklonowała,al szybko nie było mnie numer 2,Anna:rozmawiaął z moja zmarłą ciotką Basią i obiegła cały dom w ciągu 5 sekund.James:zmienił swój wiek i się przteleportował,JackLteż się przetereportował i kazał mówić prawdę Jamesowi,Victoria:też sieteleportowałą i była niewidzialna no i Tom zmienił Fabiana w ziecko i czytał Anne w myślach.


To koniec na dziś.Jutro reszta.Jak wam się podoba?

4 komentarze:

Obserwatorzy